WEKO3
アイテム
Compulsory Conversational English:How to Grab and Captivate Reluctant Japanese University Students from Day One
http://hdl.handle.net/10424/00008517
http://hdl.handle.net/10424/000085170d14324a-6723-4948-90e1-dc0a838dc95b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-11-14 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Compulsory Conversational English:How to Grab and Captivate Reluctant Japanese University Students from Day One | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Irreverent humor | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Roleplay | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | First-class-lesson-plan | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Hankin, Eric
× Hankin, Eric |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Compulsory English Communication classes at Japanese Universities are often filled with students who would not be there if the word:“compulsory” was removed from the course description. A main challenge that teachers face in these classrooms is how to motivate students who don’t like English and resent being forced to take these classes. Through the use of roleplay and irreverent humor, I will describe some successes I’ve had in motivating such students. | |||||
書誌事項 |
教養と教育 巻 19, p. 9-14, 発行日 2019-10 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 愛知教育大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 2433-5339 | |||||
書誌情報 | ||||||
教養と教育. 2019, 19, p. 9-14. | ||||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12377045 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
教育系情報の種別 | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ETYP:教育関連論文 | |||||
学校種別 | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | STYP:大学 | |||||
著者別名 | ||||||
ハンキン, エリック | ||||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | text |